Klachten
We helpen je graag verder.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze ballonnen (producten en of dienstverlening). Wij willen je graag verder helpen en samen naar een oplossing/compensatie zoeken!
Neem alsjeblieft contact op via:
- Info@ballonnenshop.nl
- Het contact formulier!
PS: Je krijgt binnen 24 uur een reactie!
Wat gebeurt er met mijn klacht na het indienen?
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.